تجهیزات مبلمان اداری
نوشته شده توسط : sarhadi

مبلمان های اداری به منظور راحتی و آسایش افراد در محل کار مورد استفاده قرار گرفته می شوند , با صرف هزینه ای نه چندان بالا می توان دکوراسیون دفتر کار خود را به بهترین شکل ممکن عوض کرد و مجموعه ای شکیل و زیبا خلق نمود .
مبلمانی که در هر اداره و شرکتی به کار برده می شوند بایستی دارای یکسری خصوصیات منحصربه فرد باشند و به عبارتی دیگر با هم متفاوت باشند چرا که هر محیطی نوع مبلمان و دکوراسیون خاصی را می طلبد .
به هنگام تهیه ی تجهیزات مبلمان اداری مواردی را در نظر داشته باشید .
راحتی و آسایش
اولین و مهم ترین ویژگی که مبلمان اداری بایستی داشته باشند راحتی است , افراد و مشتریان مجموعه نبایستی به هیچ وجه احساس ناراحتی و نارضایتی از مبلمان داشته باشند . صندلی های مبلمان راحت دارای نشیمنگاه های نرم و استاندارد هستند و فرد با نشستن بر روی آن ها اذیت نمی شود .
نقشه ی ساختمان
نقشه ی محل کار خود را در نظر بگیرید و بر اساس آن مبلمان را تهیه فرمایید , بی نظمی و ناهماهنگی در مجموعه هایی که نقشه داخلی شان با نوع مبلمان آن ها متناسب نیست مشهود است . به کوچکی و یا بزرگی اتاق ها و متراژ ساختمان نیز توجه کنید .
ویژگی اتاق ها
هر کدام از اتاق ها شرایط و ویژگی هایی دارند مثلا در یک اتاق پنجره وجود دارد و همین باعث روشنایی آن قسمت شده است اما اتاق دیگر تاریک است و معماری متفاوتی هم دارد پس طبیعی است که نوع مبلمان هر کدام از این اتاق ها با هم متفاوت باشد .
تعداد افراد
به تعداد کارکنان مجموعه مبلمان مورد نیاز است منظورمان از مبلمان به طور کلی میز و صندلی و سایر تجهیزاتی چون کتابخانه ها , قفسه ها و .. است . بایستی برای مشتریان و مهمانان مجموعه هم مبلمانی در نظر گرفته شود .





:: برچسب‌ها: تجهیزات مبلمان اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: